Bilik dgn 2 katil single dgn harga agak tak berbaloi. Dlm bilik tiada apa2 kemudahan utk buat minuman dan ironing. Bilik pun tak berapa besar. Perlu menaiki tangga yg agak steep utk kebilik. Tak sesuai utk warga emas. Terpaksa parking jauh dari hotel kerana pd malam tersebut ada group di cafe sebelah. Check in/out agak cepat.
Stayed here for a business trip and had a great experience. The room was clean, modern, and comfortable. Staff were polite and provided excellent service throughout my stay. The location was convenient, and the view from my room was beautiful. Highly recommended for business travelers seeking comfort and quality service.
So far okey je sebab untuk tidur
Tuala ada kotoran yg tak boleh hilang
Lock pintu ada skru yang patah,
Dan terima kasih bersihkan katil disebabkan anak buah sy terkencing. Mungkin dia ngigau masa dlm bus dia tak tahan nak terkencing dan ibu sy suruh kencing dalam botol, ketawa tak berhenti dan hilang rasa nak terkencing.
Ni je gambar masa dekat hotel.
Just nice during emergency. Most of hotels were sold out so we got no choice. Luckily the room is spacious but leather supply is too slowm hope they will improve